Karriere hos Logiq

Vi er i sterk vekst og ser alltid etter nye dyktige medarbeidere både innen salg, marked, utvikling og support.

Kanskje vi har en stilling som passer for deg?

 

Høy kompetanse og god kundeservice er to viktige faktorer for Logiqs suksess. Vi søker nå ny full-stack utvikler til vårt team!

Høy kompetanse og god kundeservice er to viktige faktorer for Logiqs suksess. Vi søker nå ny full-stack utvikler til vårt team!

Logiq AS har hovedkontor i Halden, med kontorer i Stockholm og Oslo. Vårt mål er å være det mest anbefalte og ledende digitale handelsnettverket i Skandinavia. For å oppnå dette øker vi bemanningen med en full-stack utvikler for videreutvikling av vår skybaserte plattform for håndtering av forretningskritiske data mellom våre kunder og deres handelspartnere. Logiq har siden 1999 levert digitaliserte handelstjenester til bransjer i Skandinavia, og har levert gode resultater i mange år. Din arbeidshverdag i Logiq: I Logiq samarbeider vi tett på tvers av teamene for raskt og effektivt komme frem til gode og stabile løsninger for våre tjenester. Innholdet i arbeidshverdagen er variert og med et uformelt og sosialt arbeidsmiljø. Du blir en del av et dynamisk selskap med faglig høyt kompetente medarbeidere, og hvor du har anledning til å påvirke din egen jobbhverdag. Logiq har en stabil kjerne av medarbeidere som har utviklet sin sterke kompetanse over flere år med kontinuerlig forretningsutvikling. Arbeidsoppgaver:

  • Ende til ende utvikling, database til web
  • Videreutvikling av Logiqs egne applikasjoner og skytjenester
  • Bygge nye applikasjoner til våre tjenester
  • Drift, overvåkning og vedlikehold av eksisterende applikasjoner
  • Stillingen innebærer også mulighet for applikasjonsansvar, analyse og design av nye systemløsninger

Kvalifikasjoner og erfaring:

  • Relevant IT-faglig utdannelse på master- eller bachelornivå
  • Objektorientert programmering (Java) og relasjonsdatabaser (Oracle)
  • Erfaring med utvikling av API’er (REST)
  • Gode kunnskaper skriftlig og muntlig i minimum ett nordisk språk
  • Erfaring og kompetanse vil bli vektlagt
  • Har du erfaring med andre tilsvarende teknologier, vil du få mulighet for nødvendig kurs og opplæring

Personlige egenskaper:

  • Du må ha evne til både å samarbeide med resten av teamet, og å ta selvstendige avgjørelser
  • Du har høy lærings- og gjennomføringsevne og liker komplekse problemstillinger
  • Du er faglig dyktig og opptatt av å levere kvalitet
  • Du må kunne identifisere deg med våre verdier; ansvarlig, åpen, kundefokusert og ha høy integritet
Vi tilbyr:
  • Fast stilling
  • Et godt arbeidsmiljø, uformelt og profesjonelt
  • Godt kvalifiserte kolleger med lang erfaring innen sitt fagfelt
  • En trygg arbeidsgiver med solid økonomi
  • Arbeidstid fra 08-16, kjernetid fra 09-15
  • Årlig sommertur for alle ansatte
  • Meget gode betingelser, blant annet 6 ukers ferie
Arbeidsplassene vil være på Logiqs hovedkontor i Halden, med nydelig beliggenhet rett ved havnen. Er du klar for å søke jobb i et selskap i vekst? Søknad og CV sendes inn elektronisk via denne annonsen hos vår samarbeidspartner Bee2Bee AS.   Søknadsfrist: 21. august 2022 Er du interessert, men ønsker mer informasjon før du søker? Da er du velkommen til å kontakte vår samarbeidspartner Bee2Bee AS, og rekrutterer Kristin Vestli på telefon: 40412876, eller e-post: kristin.vestli@bee2bee.no, eller vår teamleder Lars Hauger på telefon: 94134300, eller e-post: lars.hauger@logiq.no Vi ser frem til å høre fra deg!