Karriere hos Logiq

Vi er i sterk vekst og ser alltid etter nye dyktige medarbeidere både innen salg, marked, utvikling og support.

Kanskje vi har en stilling som passer for deg?

 

Brenner du for kundeservice og er teknisk anlagt?

Brenner du for kundeservice og er teknisk anlagt?

Servicedeskmedarbeider søkes til Logiq AS

Logiq har nedfelt i sin visjon at vi skal være den mest anbefalte leverandøren av våre tjenester. De avdelingene i Logiq som har direkte kontakt med kundene, har derfor et spesielt ansvar for å opprettholde og styrke denne målsettingen. De ansatte ved servicedesken i Logiq er ansvarlig for at alle kunder blir møtt med sine henvendelser på en hyggelig, effektiv og profesjonell måte. Kundene skal føle seg tatt vare på i prosessen, og målet er at de skal sitte igjen med et positivt bilde av Logiq som leverandør. Vi opplever sterk vekst og søker derfor etter en ny medarbeider på vår servicedesk. I vårt team har vi i dag fem medarbeidere med høy kompetense og IT-utdanning på høgskolenivå. Servicedesken løser over 90% av alle henvendelser som registreres. Vi har et fantastisk bra samarbeid i vårt team, det gjenspeiles også i vår forrige kundetilfredshetsundersøkelse, hvor 97% av kundene våre svarte at de gjerne anbefaler oss til andre! Søk via vår samarbeidspartner, Bee2Bee.

Arbeidsoppgaver:

  • Besvare forespørsler fra kunder og samarbeidspartnere på mail og telefon og proaktivt løse disse iht. SLA
  • Sette opp nye utvekslinger, teste og godkjenne for produksjon
  • Kategorisere, prioritere, analysere og løse henvendelser fra kunder. Det som ikke kan løses delegeres til andre team
  • Fange opp salgssignaler og videresende disse i organisasjonen

Kvalifikasjoner og erfaring:

Vi søker deg som er ekstremt opptatt av kundeservice og alltid gjør det "lille ekstra" for kunden. Det er en stor fordel om du har erfaring fra lignende stillinger. Arbeidsdagen hos oss kan til tider være hektisk - det er viktig at du liker å ha "mange baller i luften". Du må være opptatt av teknologi, like å analysere og feilsøke. Du har en relevant bacehlorgrad innen en teknisk og eller økonomisk retning. Relevant erfaring, kan kompensere for manglende utdannelse. Meget gode kunnskaper skriftlig og muntlig i norsk eller svensk er essensielt.

Personlige egenskaper:

  • Du trives i en hektisk hverdag, jobber systematisk og presterer godt under press
  • Du sørger alltid for god kommunikasjon underveis, både med kunder og kolleger
  • Handler på eget initiativ, får ting til å skje og aksepterer ansvar for resultater
  • Du er fleksibel og sørger alltid for å komme i mål med dine oppgaver
  • Samarbeider godt med andre, deler av kunnskap, erfaring og informasjon, og støtter andre for å nå teamets mål
  • Er klar over egne styrker og utfordringer, og søker muligheter for å lære mer og utvikle deg
  • Forstår raskt komplekse spørsmål og problemer, og foretar sunne og rasjonelle vurderinger

Vi tilbyr:

Et meget godt arbeidsmiljø, uformelt og profesjonelt. Godt kvalifiserte kolleger med lang erfaring innen sitt fagfelt. Gode muligheter for faglig utvikling. En trygg arbeidgiver med solid økonomi. Meget gode betingelser, blant annet 6 ukers ferie, gode pensjons- og forsikringsordninger. Arbeidsplassene vil være på Logiqs hovedkontor i Halden, med nydelig beliggenhet rett ved havnen. "Vi skal være det mest anbefalte og ledende digitale handelsnettverket i Skandinavia"
Er du klar for å søke på denne jobben i et selskap i vekst? Søknad og CV sendes inn elektronisk via denne annonsen. Søknadsfrist: snarest Dersom du ønsker mer informasjon om stillingen, er du velkommen til å kontakte vår samarbeidspartner Bee2Bee AS, og rekrutterer Kristin Vestli på telefon: 40412876, eller e-post: kristin.vestli@bee2bee.no Vi ser frem til å høre fra deg!