Supportmedarbeider søkes til Logiq

Supportmedarbeider søkes til Logiq

Logiq har nedfelt i sin visjon at vi skal være den mest anbefalte leverandøren av våre tjenester. De avdelingene i Logiq som har direkte kontakt med kundene, har derfor et spesielt ansvar for å opprettholde og styrke denne målsettingen. De ansatte på support-teamet i Logiq er ansvarlig for at alle kunder blir møtt med sine henvendelser på en hyggelig, effektiv og profesjonell måte. Kundene skal føle seg ivaretatt i prosessen, og målet er at de skal sitte igjen med et positivt bilde av Logiq som leverandør.

Vi har medarbeidere med høy kompetanse og utdanning på høyskolenivå. Support-teamet løser over 90% av alle henvendelser som registreres. Vi har et fantastisk bra samarbeid i vårt team der vi leverer på et svært høyt nivå. Dette gjenspeiles i at våre kunder blir hos oss og anbefaler oss til andre. Vi opplever sterk vekst og søker derfor etter en ny medarbeider til support-teamet.

SØK PÅ STILLINGEN HER

Arbeidsoppgaver

Som en del av support-teamet vil du:

  • Håndtere innkommende henvendelser via saksbehandlingssystem eller telefon.
  • Løse problemer og veilede kunder og partnere på en rask, effektiv og serviceorientert måte.
  • Koordinere og samarbeide med andre team.
  • Holde deg oppdatert på Logiq sine systemer, samt holde deg faglig oppdatert innenfor EDI.

Kvalifikasjoner og erfaring

  • Vi søker deg som er opptatt av kundeservice og alltid gjør det «lille ekstra» for kunden.
  • Det er en stor fordel om du har erfaring fra lignende stillinger eller bransjen.
  • Arbeidsdagen hos oss kan til tider være hektisk – det er viktig at du liker å ha «mange baller i luften».
  • Du må være opptatt av teknologi, og like å analysere problemstillinger og feilsøke.
  • Kompetanse på EDI filformater og kjennskap til integrasjonsløsninger og ERP-systemer er en stor fordel.
  • Erfaring med verktøy for kundesupport.
  • Du har en relevant bachelorgrad innen en teknisk og eller økonomisk retning. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse.
  • Vi forutsetter gode kunnskaper (skriftlig og muntlig) i norsk eller svensk, samt engelsk.

Personlige egenskaper

  • Du trives i en hektisk hverdag, jobber systematisk og presterer godt under press.
  • Du sørger alltid for god kommunikasjon underveis, både med kunder og kolleger.
  • Du handler på eget initiativ, får ting til å skje og tar selvstendig ansvar for resultater.
  • Du er fleksibel og strukturert og sørger alltid for å komme i mål med dine oppgaver.
  • Du samarbeider godt med andre, deler av kunnskap, erfaring og informasjon, og støtter andre for å nå teamets mål.
  • Du er klar over egne styrker og utfordringer, og søker muligheter for å lære mer og utvikle deg.
  • Du forstår raskt komplekse spørsmål og problemer, har gode analytiske evner og foretar fornuftige og rasjonelle vurderinger.

Vi tilbyr

  • Et meget godt arbeidsmiljø, uformelt og profesjonelt.
  • Godt kvalifiserte kolleger med lang erfaring innen sitt fagfelt.
  • Gode muligheter for faglig utvikling.
  • En trygg arbeidsgiver med solid økonomi.
  • Meget gode betingelser, blant annet 6 ukers ferie, gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Arbeidsplassene vil være på Logiqs hovedkontor i Halden, med nydelig beliggenhet rett ved havnen.

Er du klar for å søke på denne jobben i et selskap i vekst?

Søknad og CV sendes inn gjennom annonsen på finn.no