Prosjektkoordinator søkes til Logiq AS

Prosjektkoordinator søkes til Logiq AS

Vi opplever sterk vekst og søker derfor etter en ny prosjektkoordinator.

Logiq leverer sky-baserte løsninger for håndtering av forretningkritiske data mellom våre kunder og deres handelspartnere. Vi utveksler i dag elektroniske faktura, ordre, bekreftelser, kataloginformasjon og beslektede handelsdokumenter i et globalt nettverk bestående av mer enn 40 000 selskaper. Logiq leverer også tjenester innen vareinformasjon, og sørger for at 3 millioner varer med korrekt informasjon, bilder og priser flyter mellom et stort antall bedrifter innen seks bransjer i Skandinavia.Logiq består av 75 høyt utdannede og kvalifiserte ansatte med lang erfaring innen sitt fagfelt. Logiq har en stabil kjerne av medarbeidere som har utviklet sin sterke kompetanse over flere år med kontinuerlig forretningsutvikling.

Logiq har nedfelt i sin visjon at vi skal være den mest anbefalte leverandøren av våre tjenester.
De avdelingene i Logiq som har direkte kontakt med kundene har derfor et spesielt ansvar for å opprettholde og styrke denne målsettingen.

Customer Operations (CO) i Logiq er ansvarlig for at nye kunder blir mottatt og faset inn på en hyggelig, effektiv og profesjonell måte. Kundene skal føle seg tatt vare på i prosessen, og målet er at de skal sitte igjen med et positivt bilde av Logiq som leverandør.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Bistå i utviklings- og leveranseprosjekter mot kunder
  • Bidra til sikre gode overleveringer av prosjekter fra salg til produksjon
  • Delta aktivt i den operative gjennomføringen av prosjektene:
    • Konfigurering av løsninger i Logiq’s systemer
    • Være kundens kontaktperson for implementering av løsninger
    • Testing
    • Dokumentasjon

 

Kvalifikasjoner og erfaring:

  • Det er et krav med utdannelse innen IT og/eller økonomi
  • Stor fordel med erfaring innen EDI og bruk av ulike meldingsformat (EDIFACT, peppolBIS etc.)
  • Gjerne erfaring som konsulent
  • Meget gode kunnskaper skriftlig og muntlig i minimum ett nordisk språk – svensk er meritterende

 

Personlige egenskaper:

  • Utadvendt, omgjengelig og liker å bygge nettverk
  • Andre beskriver deg som ydmyk og tålmodig
  • Du trives i en hektisk hverdag og presterer godt under press
  • Du evner å arbeide med flere prosjekter parallelt og sørger alltid for god kommunikasjon underveis
  • Du forstår raskt komplekse spørsmål og problemer, og foretar sunne og rasjonelle vurderinger
  • Handler på eget initiativ, får ting til å skje og aksepterer ansvar for resultater

 

Vi tilbyr:

Et meget godt arbeidsmiljø, uformelt og profesjonelt.
Godt kvalifiserte kolleger med lang erfaring innen sitt fagfelt
Gode muligheter for faglig utvikling
En trygg arbeidgiver med solid økonomi
Meget gode betingelser, blant annet 6 ukers ferie, gode pensjons- og forsikringsordninger.
Arbeidsplassene vil være på Logiqs hovedkontor i Halden, med nydelig beliggenhet rett ved havnen

«Vi skal være det mest anbefalte og ledende digitale handelsnettverket i Skandinavia»

Søknadsfrist: Snarest

Dersom du ønsker mer informasjon om stillingen, er du velkommen til å kontakte Sjef for Customer Operations, benny.brynildsen@logiq.no.

Vi ser frem til å høre fra deg!