Høy kompetanse og god kundeservice er to viktige faktorer for Logiqs suksess. Vi søker nå ny full-stack utvikler til vårt team!

Høy kompetanse og god kundeservice er to viktige faktorer for Logiqs suksess. Vi søker nå ny full-stack utvikler til vårt team!

Logiq AS har hovedkontor i Halden, med kontorer i Stockholm og Oslo. Vårt mål er å være det mest anbefalte og ledende digitale handelsnettverket i Skandinavia.
For å oppnå dette øker vi bemanningen med en full-stack utvikler for videreutvikling av vår skybaserte plattform for håndtering av forretningskritiske data mellom våre kunder og deres handelspartnere.
Logiq har siden 1999 levert digitaliserte handelstjenester til bransjer i Skandinavia, og har levert gode resultater i mange år.

Din arbeidshverdag i Logiq:
I Logiq samarbeider vi tett på tvers av teamene for raskt og effektivt komme frem til gode og stabile løsninger for våre tjenester. Innholdet i arbeidshverdagen er variert og med et uformelt og sosialt arbeidsmiljø. Du blir en del av et dynamisk selskap med faglig høyt kompetente medarbeidere, og hvor du har anledning til å påvirke din egen jobbhverdag.
Logiq har en stabil kjerne av medarbeidere som har utviklet sin sterke kompetanse over flere år med kontinuerlig forretningsutvikling.

Arbeidsoppgaver:

  • Ende til ende utvikling, database til web
  • Videreutvikling av Logiqs egne applikasjoner og skytjenester
  • Bygge nye applikasjoner til våre tjenester
  • Drift, overvåkning og vedlikehold av eksisterende applikasjoner
  • Stillingen innebærer også mulighet for applikasjonsansvar, analyse og design av nye systemløsninger

Kvalifikasjoner og erfaring:

  • Relevant IT-faglig utdannelse på master- eller bachelornivå
  • Objektorientert programmering (Java) og relasjonsdatabaser (Oracle)
  • Erfaring med utvikling av API’er (REST)
  • Gode kunnskaper skriftlig og muntlig i minimum ett nordisk språk
  • Erfaring og kompetanse vil bli vektlagt
  • Har du erfaring med andre tilsvarende teknologier, vil du få mulighet for nødvendig kurs og opplæring

Personlige egenskaper:

  • Du må ha evne til både å samarbeide med resten av teamet, og å ta selvstendige avgjørelser
  • Du har høy lærings- og gjennomføringsevne og liker komplekse problemstillinger
  • Du er faglig dyktig og opptatt av å levere kvalitet
  • Du må kunne identifisere deg med våre verdier; ansvarlig, åpen, kundefokusert og ha høy integritet

Vi tilbyr:

  • Fast stilling
  • Et godt arbeidsmiljø, uformelt og profesjonelt
  • Godt kvalifiserte kolleger med lang erfaring innen sitt fagfelt
  • En trygg arbeidsgiver med solid økonomi
  • Arbeidstid fra 08-16, kjernetid fra 09-15
  • Årlig sommertur for alle ansatte
  • Meget gode betingelser, blant annet 6 ukers ferie

Arbeidsplassene vil være på Logiqs hovedkontor i Halden, med nydelig beliggenhet rett ved havnen.

Er du klar for å søke jobb i et selskap i vekst?
Søknad og CV sendes inn elektronisk via denne annonsen hos vår samarbeidspartner Bee2Bee AS.  

Søknadsfrist: 21. august 2022

Er du interessert, men ønsker mer informasjon før du søker? Da er du velkommen til å kontakte vår samarbeidspartner Bee2Bee AS, og rekrutterer Kristin Vestli på telefon: 40412876, eller e-post: kristin.vestli@bee2bee.no, eller vår teamleder Lars Hauger på telefon: 94134300, eller e-post: lars.hauger@logiq.no

Vi ser frem til å høre fra deg!