Vil du være med å skape fremtiden innen fakturafinansiering?

Vil du være med å skape fremtiden innen fakturafinansiering?

Publisert 06.03.2019, 08:55

LOGIQ Financial Services AS søker Sales Manager for LogiqPay

Vår nye automatiserte finansieringstjeneste, LogiqPay, gir bedrifter mulighet til å styrke likviditeten og frigjøre kapital via eksisterende systemer og fakturaprosesser. Tjenesten er svært fleksibel, uten bindinger for våre kunder, helt digital og alle kredittbeslutninger gjøres i sanntid.

For vår satsing på fakturafinansiering for det nordiske markedet ser vi nå etter en energisk og salgsfokusert person som skal ha kommersielt ansvar for tjenesteområdet i Norge.

 

Mandat og ansvar

LogiqPay er et nytt tjenesteområdet innen Logiq-konsernet.

Sales Manger LogiqPay vil være sentral i å bygge partnerskap og salg med hovedfokus på Norge. Du vil jobbe med løsningssalg til både nye og eksisterende kunder. Da dette er et nytt forretningsområde, vil du få en spennende mulighet til å være med å utvikle tjenesten, både mht. salg, markeds- og tjenesteutvikling. Du vil inngå i et team av selgere av Logiq Connect tjenesten, og vil samarbeide tett med disse.

Stillingen rapporterer til leder for salgsavdelingen i Logiq Connect. Arbeidssted er med utgangspunkt i Halden. Ukentlig reising må påberegnes, hovedsakelig i Oslo-området.

Det er ønskelig at du har kompetanse innen følgende områder:

  • Salg og marked: – gode salgsevner og salgserfaring (B2B) – dette er avgjørende for rollen
  • Finansiering: – fakturasalg, factoring, fakturaadministrasjon og inkasso
  • Teknologi: – økonomisystem, ERP, fakturadistribusjon, EDI og digital dokumenthåndtering
  • God kompetanse i bruken av CRM systemer, vi bruker SuperOffice
  • Bachelor innen relevant fagområde, erfaring kan kompensere for manglende utdannelse

Viktige egenskaper og ferdigheter for stillingen:

  • Samarbeider godt med andre
  • Dyktig nettverksbygger og kommunikator
  • Initiativrik og ansvarlig
  • Gode analytiske evner
  • Positiv
  • Evner å jobbe systematisk og planleggende

Du må kunne assosiere deg med våre verdier Ansvarlig, Åpen, Kundefokusert og ha høy Integritet samt kunne bidra til å nå vår visjon «Vi skal være det mest anbefalte og ledende digitale handelsnettverket i Skandinavia».

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø, en offensiv og uformell organisasjoni landets ledende miljø for håndtering av handelsdokumenter
  • Etablert kunde- og partnernettverk
  • Godt kvalifiserte kolleger med lang erfaring innen sitt fagfelt
  • En stabil kjerne av medarbeidere som har utviklet sin sterke kompetanse over flere år – med kontinuerlig forretningsutvikling
  • En trygg arbeidsgiver med solid økonomi
  • Fastlønn
  • Fleksitid
  • Meget gode betingelser, blant annet 6 ukers ferie
  • Fast stilling

 

Arbeidsplassene vil være på Logiqs hovedkontor i Halden, med nydelig beliggenhet rett ved havnen.

Er du klar for å søke på denne jobben i et selskap i vekst?
Søknad og CV sendes inn elektronisk via denne annonsen.  

Søknadsfrist 31. mars 2019

Dersom du ønsker mer informasjon om stillingen, er du velkommen til å kontakte vår samarbeidspartner Bee2Bee AS, og rekrutterer Kristin Vestli på telefon: 40412876, eller e-post: kristin.vestli@bee2bee.no

Vi ser frem til å høre fra deg!