Ledig stilling som teamleder i Logiq

Ledig stilling som teamleder i Logiq

Publisert 06.03.2019, 13:42

Logiq AS søker en teamleder for tjenesteområdet Content.

Du vil ha ansvaret for endringer på applikasjonene som tilhører tjenestene under tjenesteområdet Content. Det betyr å samle inn alle endringer, planlegge de i tid og være ansvarlig for at releaser blir gjennomført på en kontrollert måte. Denne rollen har også en naturlig plass i Logiq sitt Change Advisory Board (CAB) som kvalifiserer endringsønsker som kommer til de forskjellige tjenestene.

Teamleder jobber tett opp mot tjenesteeiere, marked og utviklingssjef. Det kommer til å være gode muligheter for å kunne sette sitt eget preg på hvordan Logiq jobber med denne prosessen.

Ansvarsområder:

  • Ansvarlig for å tilrettelegge for et godt arbeidsmiljø i teamet
  • Personalansvar for utviklere i avdelingen Content
  • Ansvarlig for å optimalisere prosesser og leveranser og finne måter å jobbe på som gagner både Logiq og våre kunder
  • Samle og beskrive endrings- og utviklingsønsker
  • Ressurseier for utviklingsteamet – ansvarlig for å planlegge inn utviklingsønsker i tid
  • Delaktig i å utforme roadmap for tjenestene på Content
  • Planlegge release sammen med tjeneste eier
  • Ansvarlig for å utforme testplan sammen med utviklere
  • Ansvarlig for økonomi og kvalitet av avdelingens leveranser

Kvalifikasjoner:

Da du skal lede utviklere ønsker vi at du har erfaring som leder, og at din lederstil kan beskrives som relasjonsorientert. Det er en fordel om du har jobbet som utvikler tidligere, hvis ikke, må du ha en meget god forståelse for systemutvikling, og kan beskrives som en teknolog. Om du er ITIL sertifisert – er det en stor fordel. Av utdannelse ser vi helst at du har en Bachelor innen IT og ledelse, erfaring kan kompensere for manglende utdannelse. Du trigges spesielt av å jobbe i skjæringspunktet mellom teknologi, mennesker og forretning.

Personlige egenskaper:

Vi søker deg som har gode lederegenskaper, og med det evner å dele av din kunnskap, være støttende og samtidig motivere dine medarbeidere til karriere- og selvutvikling. Du er ansvarlig og initiativrik. Samarbeid er en selvfølge for deg. Du har gode egenskaper innen prosjektledelse, jobber systematisk, metodisk og utfører planer med engasjement og utholdenhet, slik at du oppnår kvalitetsmessig gode resultater.

Du må kunne identifisere deg med våre verdier; ansvarlig, åpen, kundefokusert og ha høy integritet.

«Vi skal være det mest anbefalte og ledende digitale handelsnettverket i Skandinavia»

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø, uformelt og profesjonelt
  • Godt kvalifiserte kolleger med lang erfaring innen sitt fagfelt
  • Vi har en stabil kjerne av medarbeidere som har utviklet sin sterke kompetanse over flere år med kontinuerlig forretningsutvikling
  • En trygg arbeidsgiver med solid økonomi
  • Arbeidstid fra 08-16, kjernetid fra 09-15
  • Meget gode betingelser, blant annet 6 ukers ferie
  • Fast stilling

Arbeidsplassene vil være på Logiqs hovedkontor i Halden, med nydelig beliggenhet rett ved havnen.



Er du klar for å søke på denne jobben i et selskap i vekst?
Søknad og CV sendes inn elektronisk via denne annonsen.  

Søknadsfrist 31. mars 2019

Dersom du ønsker mer informasjon om stillingen, er du velkommen til å kontakte vår samarbeidspartner Bee2Bee AS, og rekrutterer Kristin Vestli på telefon: 40412876, eller e-post: kristin.vestli@bee2bee.no

Vi ser frem til å høre fra deg!