Høy kundetilfredshet hos Logiq

Høy kundetilfredshet hos Logiq

Publisert 27.04.2020, 00:00

Tidligere i år gjennomførte vi en undersøkelse om kundetilfredshet hos Logiq, til et stort antall av våre kunder.

Kundetilfredshet har hele tiden vært en prioritert del av vår strategi. Vi opplever i samtale med kundene våre at mange er fornøyde, men det er veldig godt å få det bekreftet.

De ansatte på Logiq Servicedesk er i tett kontakt med kundene fra hele Norden. De oppnår mange gode relasjoner gjennom lange kundeforhold.

Godt samarbeid mellom prosjektansvarlig og servicedesk ansvarlig.
Godt samarbeid mellom prosjektansvarlig og servicedesk ansvarlig.

Det er en bred enighet blant kundene at Logiqs styrke er at første linje innehar mye kunnskap, svartiden er oftest rask og de ansatte er vennlige og imøtekommende.

Mange tilbakemeldinger var konstruktive når det kom til forbedringspotensiale av våre tjenester, som vi tar med oss videre.

Nedenfor deler vi noen av sitatene fra undersøkelsen om kundetilfredshet.

 

God service på Servicedesk

Jeg får alltid god og rask hjelp fra Servicedesk. De som svarer har kontroll på sakene og viljen til å løse problemer, også når det har vist seg å ligge hos oss eller systemleverandør på faktura, er til stor glede for meg som kunde.
Veldig god opplevelse med super oppfølging.
Får alltid rask og korrekt hjelp fra dere: Serviceminded og dyktig gjeng!!
Det er en fryd å ha Logiq som samarbeidspartner. Hyggelige, flinke og serviceinnstilte folk!
Veldig bra service, og kjapp tilbakemeldinger
Det er alltid rask og hyggelig hjelp å få når man kontakter dere 🙂 Helt supert!
Logiq forenkler hverdagen for oss!!
Logiq utfører sin oppgave på en veldig tilfredsstillende måte og i helhold til forventninger. Jeg kan stå inne for å anbefale Logiq til andre bedrifter

Anbefales til andre

Hele 97% av våre kunder vil anbefale oss til andre bedrifter!

Malin Lindgren, Service Manager i Logiq, sier om undersøkelsen: Att vi får så positiv respons från våra kundundersökningar gör oss oerhört stolta och ger oss energi att fortsätta göra vårt yttersta för att ge god kundservice.

Vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete för att tillsammans finna goda lösningar och minimera felsituationer, allt för att underlätta alla våras vardag.

Godt arbeidsmiljø.

 


Kontakt Logiq Servicedesk her, eller ved å sende en mail til servicedesk@logiq.no.